Γιατί Ιδιαίτερα μαθήματα;

 

Μαθαίνοντας μια ξένη γλώσσα καλύτερα, ταχύτερα και φθηνότερα

 

freccia Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας με ιδιαίτερα μαθήματα είναι πολύ πιο ταχεία, πιο αποτελεσματική και σε βάθος, ενώ συνάμα είναι και πιο οικονομική.

freccia Χρειάζεται λιγότερος χρόνος και αντίστοιχα λιγότερα χρήματα για την εκμάθηση μιας γλώσσας με ιδιαίτερα μαθήματα σε σχέση με την εγγραφή σε μια πολυάριθμη τάξη.

freccia Η αποκλειστική ενασχόληση του διδάσκοντα με την/τον σπουδάστρια/-ή εξασφαλίζει την αποτελεσματική επένδυση των χρημάτων που απαιτούνται για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας.


freccia Αυτό συμβαίνει επειδή: δεν υπάρχει «νεκρός χρόνος» καθώς ο διδάσκων δεν ασχολείται με την υπόλοιπη τάκη. Η/ο σπουδάστρια/-ής  βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση με το διδάσκοντα και πραγματοποιώντας ταυτόχρονα και διαρκώς πρακτική άσκηση και εκμάθηση νέων και ήδη διδαχθέντων στοιχείων και δομών της ξένης γλώσσας.


freccia Το αναλυτικό πρόγραμμα ύλης και μεθοδολογίας της διδασκαλίας είναι προσαρμοσμένο στους σπουδαστές και τις ειδικές τους ανάγκες και επιδόσεις διασφαλίζοντας τη μέγιστη αποτελεσματικότητά του.  Έτσι δεν υπάρχει ο κίνδυνος οι σπουδαστές να παρακολουθούν ένα μάθημα σχεδιασμένο για έναν μέσο όρο 10, 15, 20 ή 30 ατόμων από τον οποίο απέχουν ως λιγότερο ή περισσότερο προχωρημένοι ή απλά επειδή το μάθημα δεν ταιριάζει στις δικές τους προσωπικές εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ανάγκες.


freccia Το κόστος εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας με ιδιαίτερα μαθήματα είναι χαμηλό και ανταποδοτικό, καθώς δεν περιλαμβάνει έξοδα άσχετα με τη διδασκαλία, όπως έντυπης ή οπτικοακουστικής διαφήμισης, και άλλα πάγια έξοδα δομών που απευθύνονται σε μαζικές μορφές εκμάθησης γλώσσας.

Group 1-2-3

 

Η κ.Olga Musio παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μεμονωμένες/ους σπουδάστριες/ές ή σε γκρουπ το πολύ 3 ατόμων
(ή κατ’εξαίρεση 4 και μόνον εφόσον ζητηθεί από αντίστοιχη ομάδα) ατόμων.

Το αναλυτικό πρόγραμμα, η μεθοδολογία και τα ειδικότερα εκπαιδευτικά μέσα σχεδιάζονται και υλοποιούνται μετά από συνεργασία με τους καταρτιζόμενους σπουδαστές με βάση τις ειδικότερες εκπαιδευτικές, επαγγελματικές ανάγκες και τις δεξιότητες. Πάντοτε σε σχέση με τους επιδιωκόμενους εκπαιδευτικούς στόχους που ορίζονται χρονικά, ποσοτικά και ποιοτικά σε μια μορφή αμοιβαίας δέσμευσης διδάσκοντα-διδασκόμενου.

Η επικοινωνία του Italica εστιάζει στην πληροφόρηση και όχι στη διαφήμιση. Το Italica δεν τυπώνει διαφημιστικά και μη φιλικά προς το περιβάλλον έντυπα, αλλά γίνεται γνωστό στους σπουδαστές αποκλειστικά μέσα από το διαδίκτυο και μόνον εφόσον οι χρήστες επιλέξουν να μεταβούν στην ιστοσελίδα του (κυρίως μέσα από μηχανές αναζήτησης).